سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

از امروز قصد دارم در مورد تناقضهایی حرف بزنم که در گفتار یا رفتار افراد وجود داره... از مطالب سیاسی گرفته تا مطالب اجتماعی و دینی.... دوست دارم برام نظر بذارید و من رو در این امر یاری  کنید. امیدوارم مورد توجه دوستان قرار بگیره.


ارسال شده در توسط سادات

 

 

روحانی فروردین95:بعدازبرجام روابط بانکی بین ایران وبانکهای جهانی یکی بعدازدیگری گشوده میشود!

عراقچی همین امروز:بعدازبرجام شرایط بانکهای ماهنوز به حالت عادی برنگشته!

@Afsaran_ir


ارسال شده در توسط سادات

 مرد عجمی نزد پیامبر صلی‌الله علیه و آله آمد و عرض کرد: «شما را دعاهای بسیار است که من نمی‌توانم آن‌ها را بخوانم، دعایی مختصر مرا بیاموز که در ثواب همه‌ی دعاهای شما شریک باشم.» فرمود: بگو: «اللّهُم اَنتَ رَبّی وَ اَنا عَبدُکَ» : خدایا تو خدای من هستی و من بنده‌ی تو.» آن مرد عجمی رفت و چون آن را خوب یاد نگرفته بود، همیشه به‌عکس دعا می‌کرد اللّهُم اَنتَ عَبدی وَ اَنا رَبُّک» خدایا تو بنده‌ی من و من خدای تو هستم. روزی جبرئیل نزد پیامبر آمد و عرض کرد: «دعایی به آن مرد عجمی یاد دادی که به‌عکس می‌خواند و کفر از آن برمی‌خیزد!» پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلّم آن مرد را طلبید و از حالش پرسید. عرض کرد: « به‌قدری شادم و بر ثواب آن دعا دل نهاده‌ام که حد و حصر ندارد، دائم هم می‌گویم: اللّهم انتَ عبدی وَ انا رَبّک: خدایا تو بنده‌ی من و من خدای توأم.» پیامبر صلی‌الله علیه و آله فرمود: «دیگر چنین نگویی که کافر می‌شوی.» آن مرد محزون شد و غم‌های گذشته بر دلش مستولی شد و عرض کرد: «مدتی که گفته‌ام به گمانم عین ایمان بود. حالا چه کار کنم؟» جبرئیل نازل شد و عرض کرد: یا رسول‌الله! خدا می‌فرماید: «اگر بنده‌ی من به زبان غلط گفته است، من بر دلش (و گمان نیک او) نظر دارم، ما گذشته‌ی او را به صواب نوشتیم و به آرزویش می‌رسانیم.»

 

(خزینه الجواهر، ص 305 - هزار ویک حکایت اخلاقی ص487)


ارسال شده در توسط سادات

حکم #خائن بودن #هاشمی توسط رهبری امضا شد.

 

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از مداحان:

اینکه بگویند فردای دنیا، فردای #مذاکره است، دنیای #موشک نیست، این اگر از روی #ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد #خیانت است!

اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما #قدرت_دفاعی نداشته باشد مقابل هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند.

95/1/11

 

 #کلاغ_نوشت: چندی پیش هاشمی رفسنجانی که از #استوانه _نقلابی تبدیل به یک #استوانه_انحرافی شده است در توئیتی مدعی شده بود" دنیای فردا، دنیای #گفتمان هاست ته #موشک ها" که انتقادهای بسیاری را در پی داشت!

 

اما فارغ از اینکه دنیای فردا دنیای گفتمان است بنابه نظر هاشمی رفسنجانی، اگر به دو هفته قبل بر گردیم در توئیت دیگری مدعی شده بودند که99 درصد مردم نمی دانند که هاشمی رفسنجانی #مفسر قرآن است!

 

حال ما از جناب هاشمی رفسنجانی این سوال را میپرسیم به عنوان یک مفسر قرآن که آیا ما آیه ای در قرآن برای فراهم کردن تجهیزات نظامی در مقابل کفار داریم یا خیر؟

 

اینکه رهبر انقلاب فرمودند از روی آگاهی گفتن این حرف #خیانت است کاملا حرف به جایی است چون طبق نظر خود طرفداران هاشمی و رسانه ایشان، #مفسر قرآن هستند و نمی تواند از روی ناآگاهی و عدم شناخت مواضع قرآنی و انقلابی چنین حرفی را زده باشد!

 

پس فقط یک گزینه می ماند که آن هم این است: از روی آگاهی و عامدانه چنین حرفی را زده اند! و کاملا اشراف به آیات قرآن و مبانی نظام اسلامی دارند! و #خائن بودن به اثبات می رسد!

اندکی بعد قابل بخشش نیست

ترس با رنگ عقب نشینی 

آیت اله هاشمی به قدرت رهبر سید علی آگاهی کامل دارد، و صرف مطرح کردن شورای رهبری فقط و فقط برای کم کردن قدرت ایشان است نه برای ناتوانایی و کهولت سن ایشان..

---------------------------------------


ارسال شده در توسط سادات

تفاوت تیم هسته ای احمدی نژاد(جلیلی) و تیم روحانی(ظریف):

 

جلیلی از موضع برتر با غرب مذاکره میکرد و هر مکانی رو که ایران تعیین میکرد باید مذاکره انجام میشد،

اما ظریف در موضع ضعف و انفعال، هرجا که غرب تعیین کنه باید بره، جاهایی که معلوم شده اسراییل راحت جاسوسی میکنه.

 

جلیلی 64 تا دونه سانترفیوژ زمان خاتمی رو کرد 19 هزار سانترفیوژ،

ظریف 19 هزارتا رو با مذاکرات پیچیده کرد 5 هزارتا!!!

 

جلیلی غنی سازی 3.5 درصد رو رسوند به 20 درصد،

ظریف غنی سازی 20 درصد رو رسوند به 3.5 درصد.

 

در زمان جلیلی چرخه فناوری هسته ای از صفر تا صد بومی شد،

زمان ظریف فردو تعطیل، کارخانه آب سنگین تعطیل، هسته رآکتور اراک تخریب، نطنز نیمه تعطیل، تحقیق و توسعه محدود و....

 

زمان جلیلی ذخیره اورانیوم به 12 تن رسید

زمان ظریف همه رو دارن اکسید میکنن تا به 300 کیلو برسه!

 

زمان جلیلی انژی هسته ای و فناوری فضایی داشتیم البته بخاطرش تحریم هم شدیم،‍

زمان ظریف، هم انرژی هسته ای تعطیل شد و هم فضایی و هم تحریمها افزایش پیدا کرد!

 

در کل دوره ی جلیلی 6 بار از طرف آمریکا تهدید نظامی شدیم ،

تو دو سال زمان ظریف 14 بار تهدید نظامی شدیم از طرف آمریکا و اسرائیل و حتی عربستان!

 

زمان جلیلی عربستان جرأت قلدر بازی برای ایران نداشت،

زمان ظریف عربستان هم، مارو تهدید نظامی میکنه و به ناموسمون تجاوز میکنن و کشتیمون رو بازرسی میکنن و آقای ظریف به جاش، پست های جدید مسئولین وهابی عربستان رو بهشون تبریک میگه و یه بار هم جرأت محکوم کردن نداشته.

 

زمان جلیلی یک ربع تیم غربی دیر اومد جلسه، جلیلی برای تنبیه اونا دو ساعت رفت قدم زدن و دوساعت تمام اونا توجلسه منتظر جلیلی نشستن،

ولی غربی ها، ظریف رو یک بار به بهانه جلسه هماهنگی بین خودشون یک ساعت پشت در نگه داشتن.

 

جلیلی بعد از ترور دانشمندان هسته ای، عکس شهدا رو گذاشت رو میز مذاکرات و غربی ها رو مجبور به محکوم کردن ترور کرد ،

زمان ظریف سفیر قانونی مارو به سازمان ملل راه ندادند و برخلاف توافق ژنو تحریم ها رو اضافه کردند و ظریف همچنان میخندید.....

 

زمان جلیلی با ترفند های پیچیده پول های بلوکه شده رو وارد کشور میکردن،

زمان ظریف انرژی هسته ای رو تعطیل کردن تا بلکه با هزار منت و التماس 7 میلیارد دلار از پولهای خودمون آزاد بشه، اونوقت غربی ها پولها رو از یه حساب مسدود ریختن به یه حساب مسدود دیگه تا ایرانی ها با چمدون و ذره ذره برن از امارات بیارن!

 

و اینان با شعار چرخیدن چرخ اقتصاد در کنار چرخ سانترفیوژها آمدند ولی الآن نه چرخ اقتصاد میچرخد و نه چرخ سانترفیوژ.

 

با شعار اعتدال و آزادی بیان آمدند و هر روز به منتقدان توهین کردند و روزنامه های مخالف رابستند.

 

با شعار حل صد روزه مشکلات آمدند و هر روز یه مشکل برای مردم درست کردن، یه روز با گرانی آب و برق و گاز و نان و بنزین و میوه و لبنیات ، یک روز هم با حذف یارانه ها و مسکن مهر و سهام عدالت و ....

 

با شعار بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی آمدند ولی به سفیر قانونی ما در سازمان ملل هم پاسپورت ندادند و به جوانانمان در عربستان تجاوز شد و دانشجویان مارو از دانشگاه های اروپا اخراج کردند.

 

با شعار پویایی دانشگاه ها آمدند و رشد علمی کشور را از یازدهم به شانزدهم رساندند و این افت به شدت ادامه دارد و به سه هزار نخبه بورسیه کشور به دروغ تهمت تخلف زدند که واکنش شدید رهبر را در پی داشت.

 

به دولت قبل انگ فساد زدند ولی در دوسال دولتشان انواع فسادهای میلیاردی آنهم به دلار و یورو اتفاق افتاد، چطور میخواهند بزرگترین فساد تاریخ کشور یعنی فساد کرسنت را که توسط وزیر نفتشان زنگنه به وجود آمد مخفی کنند ویا فساد 4.1 هزار میلیارد تومانی یا فساد 12 هزار میلیاردی یا اختلاص بابک زنجانی دوم و یا مهدی هاشمی و یا رانت های میلیون یورویی و یا اختلاص های میلیاردی در زمان وزارت صنایع معاون اولشون  و تقدیر از بابک زنجانی توسط روحانی و رفسنجانی !!؟؟؟


ارسال شده در توسط سادات
   1   2      >