سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

 

دانش اگر در ثریا هم باشد، مردانی از اصلاح طلبان و اعتدالیون آن را پلمپ خواهد کرد..

 

دولت به نماد انرژی هسته‌ای هم رحم نکرد... حذف نماد انرژی هسته‌ای از روی اسکناس‌های پنج هزار تومانی و تغییر آن به سر در دانشگاه تهران، آن هم به رنگ بنفش!!!

 

برای مطالعه بیشتر: کلیک کن! 


ارسال شده در توسط سادات

 

(إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمْ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَاباً مُهِیناً) (الأحزاب/57). 
بی‌گمان، کسانى که خدا و پیامبر او را آزار می‌رسانند، خدا آنان را در دنیا و آخرت لعنت کرده و برایشان عذابى خفّت‏ آور آماده ساخته است.

جاء فی معجم البلدان 3 / 161 تعریف بالزهراء هذا نصه:

الزهراء: ممدود تأنیث الأزهر، وهو الأبیض المشرق , والمؤنثة زهراء. والأزهر: النیّر؛ ومنه سمّی القمر الأزهر.

 

ذکر ابن شهر آشوب فی المناقب من أسمائها : فاطمة، البتول، الحصان، الحرة، السیّدة، العذراء، الزهراء، الحوراء، الطاهرة، الزکیة، مریم الکبرى، النوریة، السماویة.
ولدت السیدة فاطمة الزهراء (علیها السّلام) بعد مبعث الرسول (صلّى الله علیه وآله) بخمس سنین فی بیت الطهارة والإیمان؛ لتکون رمز المرأة المسلمة، وسیدة نساء العالمین،  واُمّ الأئمة (علیهم السّلام)؛ حیث کانت القطب الجامع بین النبوة والإمامة (فاطمة وأبوها , وبعلها وبنوها) , وإنّ شهادتها (علیها السّلام) کانت فی الثالث من جمادى الآخرة عام 11 هـ، وأمّا مکان دفنها فمجهول عند الناس. 
ورغم أنّ من یکتب عن السیدة الزهراء فاطمة (علیها السّلام) سیتجرع کأس ألمها الممزوج بحلاوة نورها الطاهر، إلاّ أنّه سیرى عظیم شأنها؛ فهی الدلیل الى الصراط المستقیم.
وعلى الإنسان أن یحدّد موقفه عندما یقرأ الشیء القلیل من حیاتها المبارکة؛ فإمّا جنة أو نار فی الآخرة؛ فطریق سیدتنا الجهادی یجعل الإنسان أکثر تعلقّاً فی حب الله تعالى. 
فحیاتها لیست ذکرى تاریخیة تمرّ علینا مرور الکرام وتنتهی، بل الإقدام على إظهار حقها فیض نورانی یسهل الله سبحانه به الصعاب والعقبات. ونعتقد أنّ کلَّ مَن أراد رضا الله (عز اسمه)، وشفاعة نبیه، ونورها الطاهر علیه أن ینشر، ویقصّد کلمة: معکم معکم لا مع غیرکم.

منبع: ذکرى استشهاد مولاتنا البتول فاطمة الزهراء (علیها السّلام)

ترجمه:

در کتاب معجم البلدان جلد 3 صفحه 161 در تعریف واژه (الزهراء) چنین آمده است:

الزهراء: اسم ممدود و مؤنث واژه‌ی الأزهر، به معنی سفید و درخشان بوده، و مؤنث آن زهراء است. الأزهر به معنی نورانی است از این رو ماه، صفت أزهر دارد.

"ابن شهر آشوب" در کتاب مناقب خود برخی از نام‌های آن حضرت را آورده: فاطمة، البتول، الحصان، الحرة، السیّدة، العذراء، الزهراء، الحوراء، الطاهرة، الزکیة، مریم الکبرى، النوریة، السماویة.

حضرت فاطمه (سلام الله علیها) پنج سال بعد از بعثت پیامبر (درود خدا بر او و خاندانش باد) در سر منزل پاکی و ایمان متولد شد تا نماد زن مسلمان و سرور زنان جهان و مادر ائمه (علیهم السلام) باشد؛ به طوری که محور کلیدی میان نبوت و امامت (یعنی فاطمه و پدرش، و شوهر و پسرانش) شود، شهادت آن حضرت در سوم جمادی الثانی سال 11 هجری قمری و به روایتی در 13 جمادی الأولی می‌باشد، محل دفن وی برای مردم نا معلوم است.

علی رغم اینکه نویسنده‌ی مطالب خانم زهرای فاطمه (علیها السلام) جام دردی همراه با شیرینی نور مطهرش را می‌نوشد، لیکن منزلت بزرگی برای وی می‌بیند که راهنمای وی به سمت راه (صراط) مستقیم است. انسان هنگامی که اندک مطلبی از زندگی مبارک ایشان می‌خواند باید موضع خود را معلوم کند؛ یا بهشت یا آتش جهنم در آخرت؛ به هر حال راه سرور مبارزمان موجب می‌شود بیشتر عاشق خدای متعال شویم.

 

زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) یک یادواره‌ی تاریخی نیست که همچون یادواره‌ی بزرگان آن را گرامی داشته و به پایان رسد، بلکه شجاعت داشتن برای اظهار حق ایشان یک فیض نورانی است که خدای متعال نیز در این مسیر همه‌ی سختی‌ها و موانع را آسان می‌گرداند. ما معتقدیم که هر کس خواستار خشنودی خدای عز و جل و شفاعت پیامبرش و نور مطهر حضرت فاطمه (سلام الله علیها) است، باید این عبارت «معکم معکم لا مع غیرکم» (یعنی با شما هستیم با شما نه با غیر شما)، را انتشار داده و بر آن توسل جوید.


ارسال شده در توسط سادات

عارف در جمع پیران اصلاح طلب و جوانان ارزشی کاشان + تصاویر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و روحیه انقلابی تا ظهور منجی عالم باید حفظ شود،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی، پس از چندین روز تبلیغ در رسانه ها درباره سفر دکتر عارف به کاشان ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ورود به مسجد میرنشانه این شهر توسط برخی از پیران اصلاح طلب مورد استقبال قرار گرفت و در جمع آنها به ایراد سخن پرداخت. جمعی از جوانان اصولگرا و انقلابی این شهر نیز در مراسم حضور داشتند که البته تنها جوانان حاضر در جلسه همین جمع بودند.

در این نشست دکتر عارف در ابتدای سخنان خود در وصف روحیه دینی و انقلابی اصلاح طلبی در کشور سخن گفت که نشانه هایی که ذکر کرد با روحیه تند و افراطی فعلی این گروه سنخیتی نداشت و این وصفیات بیشتر با شرح حال جناح چپ انقلابی و مذهبی در دهه شصت تناسب داشت تا وضعیت دگرگون شده و فعلی اصلاح طلبان …

دکتر عارف در بخشی از سخنان خود که بیشتر شبیه یک تذکر به دوستانش بود؛ مسیر اصلاح‌طلبی را مسیر انقلابی دانست و گفت: برای رشد و تعالی و پاسخگویی به نیاز جامعه در یک مسیر پیوسته با رعایت قوانین و مقررات و سعه صدر گام بر می‌داریم.

به گفته وی، در تمام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید اخلاق اسلامی مورد توجه باشد و مبنای حرکت ما اخلاق است و به منافع زودگذر حتی اگر عدم موفقیت در انتخابات را به همراه داشته باشد، نمی‌اندیشیم و اخلاق را زیر پا نمی‌گذاریم.

این فعال سیاسی، رویکرد اصلی در انتخابات مجلس را حضور حداکثری مردم و بهبود شرایط و جایگاه کشور در منطقه و ناکام گذاشتن دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان با تبلیغات خود قصد دلسردی و منصرف کردن مردم برای مشارکت در انتخابات را دارند.

عارف در بخشی از سخنانش نقطه ایده آل حرکت اصلاح طلبی را تصرف مجلس توسط اصلاح طلبان بیان داشت در حالیکه مزه تلخ این آرمان شهر در مجلس ششم توسط ملت چشیده شده بود.

وی بدون اشاره به حماسه 40 میلیونی مردم در انتخابات سال 88 که توسط دشمن و سران فتنه در کام ملت تلخ کردند؛ با اشاره به انتخابات سال 92 آن را موفقیتی بزرگ با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی قلمداد کرد!

وی افزود: حضور مردم در انتخابات نقش به‌سزایی در نتایج مذاکرات منطقه و بین‌الملل داشته و نیاز است تمام جریان‌های سیاسی همبستگی خود را برای حضور در انتخابات به نمایش بگذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان پایانی خود تأکید کرد: انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و روحیه انقلابی تا ظهور منجی باید حفظ شود، این حضور حماسی مردم تمام تلاش‌های غرب و دشمنان نظام را برای ناکام ماندن انقلاب خنثی کرده و دشمنان از اول انقلاب تاکنون به بهانه‌های مختلف نظام را تحت فشار قرار داده‌اند.

در بخش پایانی مراسم هم حاضرین سوال هایی را به مجری مراسم رساندند و آقای عارف به برخی سوالات جواب‌هایی کوتاه داد که جوانان معتقد بودند سوال های آنها قرائت نشد و سوالات کاملا موردی و گزینش شده پرسیده می شد.

در این نشست جوانان ارزشی و اصولگرا نیز به برخی از مواضع دو پهلو و دوگانه عارف و ساختارشکنانه اصلاح طلبان در خصوص فتنه 88 و سران آن شاکی بودند. آنها ناراحتی خود را در پلاکاردهایی با متن هایی مانند « نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسراییل در ایران هستند» و یا «عارف:در انتخابات 88 تقلب صورت نگرفت» نشان می دادند.

پیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشان پیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشان   پیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشانپیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشان

منابع: خبرنگار کاشان حامی، فارس و کاشان نیوز

انتهای پیام / کد خبر63611

ارسال شده در توسط سادات

در واکنش به دخالت مسئول آلمانی در امور داخلی ایران در دیدار با عارف 

آقای عارف! چگونه می‌توانید در چشمان خانواده های شهدا فتنه 88 و صدها شهید شیمیایی سردشت نگاه کنید؟

نامه خانواده شهدا و جانبازان شیمیایی سردشت به دکتر عارف

آقای عارف! چگونه می‌توانید در چشمان خانواده های شهدا صدها شهید شیمیایی سردشت نگاه کنید؟

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری کاشان حامی، به نقل از اروم نیوز، جمعی از خانوده های شهداء شیمیایی سردشت و جانبازان این شهر با انتشار نامه ای سرگشاده اظهارات “کلودیا روت نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان” در دیدار با محمد رضا عارف را محکوم کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محمّدٌ رَسولُ اللّهِ و الَّذینَ مَعَهُ أشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُبَیْنَهُمْ….(فتح29)

«محمدصلى الله علیه وآله، پیامبر خداست و کسانى که با اویند، بر کافران، سخت‏گیر و با همدیگر مهربانند».

و تو از سرفه های کشنده نیمه شب مردم شهر من چه میدانی؟ تو چند بار خشک شدن خون در رگهایت را احساس کرده ای که حالا پا روی پایت می اندازی و دخالت های آشکار آن آلمانی بی شرم را با لبخندت جواب می دهی؟ تو از سردشت و از بوی بادام تلخ چه میدانی؟

تو، چندبار حس آرزوی مرگ را داشته ای؟ چند بار برای خواهرت، فرزندت، همسرت، مادرت و پدرت آرزوی مرگ کرده ای تا شاید از زجرهای ناتمام شیمیایی رهایی یابند؟.

آری تو معنی هیچ کدام از این ها را نمی دانی.

مردم غیور سردشت، خانواده 110 شهید شیمیایی و 8 هزار جانباز این شهر، دیدار محمدرضا عارف با نماینده کشوری که سالها با فروش سلاح های شیمیایی به صدام جنایتکار در حمله شیمیایی به کشورمان نقش دارد را محکوم میکنند.

آقای عارف که خود را از خواص انقلاب میداند، چگونه در برابر اظهارات وقیحانه “کلودیا روت” درباره مسائل داخلی ایران سکوت میکنند و در حالی که نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان فتنه 88 را یک حرکت آزادی خواهانه می نامد هیچ واکنشی از خود نشان نمیدهد.

آیا سکوت آقای عارف نشان از میل قلبی او به این اظهارات احمقانه است؟ او  چگونه میتواند در چشمان خانوده های شهداء فتنه 88 و صدها شهید شیمیایی سردشت نگاه کند؟

و چه خوش گفت رهبر معظم انقلاب اسلامی که : هرگاه نظام اسلامی در مقابل امریکا و اروپا کوتاه آمده است، آنها گستاخ‌تر شده‌اند و هر زمان که نظام بر شعارها و مبانی انقلاب پافشاری کرده، عزت جمهوری اسلامی بیشتر شده است.

اما نکته قابل تامل این دیدار سکوت زجر آورد وزارت امورخارجه و رئیس جمهور مدعی تدبیر است که این آلمانی بی شرم را گستاخ تر کرده است. به راستی زجر این سکوت ها از زجرهای شبانه جانبازان شیمیایی گران تر است.

در پایان مردم انقلابی سردشت ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب آمادگی خود را برای کوباندن مشت انقلابی خود بر دهان عناصر داخلی و خارجی که در برابر انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند اعلام میدارد.

جمعی از خانواده های شهداء شهیمایی سردشت و جانبازان

یک جانباز شیمیایی: آقای عارف ما پای حرفمان ایستاده ایم
صالح عزیزپوراقدم یک جانباز شیمیایی در گفت و گو با اروم نیوز با اظهار گلایه از دیدار محمدرضا عارف و کلودیا روت، نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان گفت: آقای عارف احتمالا آلزایمر گرفته که با کسی هم صحبت می شود که دم از حقوق بشر می زند، وی که با فروش سلاح شیمیایی به صدام آه و ناله های شبانه را به من و همشهریانم هدیه کرد.

وی با چشمانی اشک آلود، افزود: سال هاست که این درد ها را به جان گرفتیم و چیزی نگفتیم اما این بی تفاوتی برخی آقایان را نمی توانیم تحمل کنیم.

عزیزپوراقدم تصریح کرد: ما ایستاده ایم، ما پای انقلاب، اسلام و میهن عزیزمان ایستاده ایم، بهتر است برخی آقایان کمی به تاریخ گذشته، ایستادگی و از جان گذشتگی شهدای 8 سال دفاع مقدس برگردند و بدانند که چه خون هایی برای این عزت و استقلالمان رفته است.

این جانباز شیمیایی با تاکید بر اینکه اظهارات نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان درباره مسائل داخلی ایران غیرقابل قبول است، گفت: وی هیچ حقی ندارد که درباه مسائل کشورمان اظهار نظر کند، چرا حقوق بشر در 8 سال دفاع مقدس نبود و الان مطرح می شود.

وی افزود: مسئولین مشکلات مصدومین شیمیایی سردشت را پیگیری کنند.

انتهای پیام / کد خبر63286

ارسال شده در توسط سادات