سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

سرلشکر سلیمانی


ارسال شده در توسط سادات

 

دولت روحانی دولت است دولت احمدی‌نژاد...

اخیرا سایت آقای هاشمی در قسمت موزه مطبوعات صفحه ای از روزنامه کیهان (+) را منتشر کرد که امام شدیدا نسبت به خط تخریب دولت تذکر داده اند. جدای از اینکه دوست داشتیم همین خط را از آقای هاشمی و اطرافیان شان در قبال دولت های نهم و دهم ببینیم یک مرور بسیار مختصر هم بر مشی اعتدالی ایشان در سال 84 خواهیم داشت.

سایت رفسنجانی

 

هاشمی و خاتمی و هیچ یک از کاندیداها در سال 84 به احمدی نژاد تبریک نگفتند! آقای هاشمی بیانیه ای داد که خطابش به ملت شریف ایران بود؛ یعنی همان ها که احمدی نژاد را به او ترجیح داده بودند و خاتمی هم پیامش خطاب به مردم بود.

گذشته از این، مواردی که در بیانیه هاشمی بعد از دور اول و در آستانه دور دوم منتشر شد، جالب توجه است:

ادامه مطلب: http://engheta.ir/post/25

 

 

 


ارسال شده در توسط سادات

پیام پوتین به اسد؛

"اجازه اصابت هیچ موشک و یا بمبی را به خاک سوریه نمی‌دهیم "

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی به بشار اسد همتای سوری خود حمایت همه جانبه این کشور از سوریه را اعلام کرد.

 به گزارش بولتن نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر؛ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی به بشار اسد همتای سوری خود حمایت همه جانبه این کشور از سوریه را اعلام کرد.

خبرگزاری "دام پرس" سوریه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه با انتقال پیامی به رهبری سوریه اظهار داشته روسیه اجازه سقوط هیچ گونه موشک ویا بمبی را در سرزمین سوریه در صورت تجاوز خارجی به این کشور نخواهد داد و در یک صف واحد با سوریه می‌ایستد.

روسیه درباره عواقب فاجعه بار هرگونه اقدام نظامی برضد سوریه هشدار داد. مسکو همچنین از واشنگتن خواست در مسئله سوریه محتاط باشد و به قوانین بین المللی احترام بگذارد.

http://www.bultannews.com/fa/news/164726

..................................................................................

دوستان این پیام به نظر شما کمی مسخره نمیاد؟ آخه اگر میتونه کاری کنه پس چرا این تروریست ها تو سوریه از هیچ جنایتی فرو گذار نکردند و هنوز هم در اونجا وجود دارند؟؟؟

 


ارسال شده در توسط سادات

عائشه البکری

 

عائشه بکری، دختر نوجوانی از عربستان سعودی است که 15 سال بیشتر ندارد، وی بعد از سه ماه حضور در سوریه به عربستان بازگشت! او که به جهاد نکاح رفته بود در فرودگاه رفیق حریری بیروت گفت: به این دلیل به سوریه رفتم چون فتوی شیخ العریفی را درباره لزوم جهاد نکاح که باعث تقرب به درگاه الاهی میشود را شنیدم، و من بسیار به شیخ عریفی علاقه مندم !

 

عائشه افزود : من با دها تن از مجاهدان که از کشور های مختلف حضور داشتند همبستر شدم که معمولا از کشورهای : جزائر و اتیوپی پاکستان و عراق و صومال بودند !!

 

وی در ادامه گفت: من اکنون باردار هستم ولی دقیق نمی دانم که پدر جنینی که الان در شکمم است کیست؟ ولی به یکی از فرمانده هان جبه النصره که مدت بیشتری با وی بودم شک دارم !!!

.............................................................

 

آخرش ما نفهمیدیم کار این وهابی‌های به اصطلاح مسلمون با کدام آیه قرآن تناسب داره؟؟؟...

{وَ لا تَقْرَبُوا الزِّنى‏ إِنَّهُ کانَ فاحِشَةً وَ ساءَ سَبیلاً} (اسرا:32)

و به زنا نزدیک مشوید، چرا که آن همواره زشت و بد راهى است.

 

{وَ إِذا فَعَلُوا فاحِشَةً قالُوا وَجَدْنا عَلَیْها آباءَنا وَ اللَّهُ أَمَرَنا بِها قُلْ إِنَّ اللَّهَ لا یَأْمُرُ بِالْفَحْشاءِ أَ تَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ ما لا تَعْلَمُونَ} (اعراف:28)

و چون کار زشتى کنند، مى‏گویند: «پدران خود را بر آن یافتیم و خدا ما را بدان فرمان داده است.» بگو: «قطعاً خدا به کار زشت فرمان نمى‏دهد، آیا چیزى را که نمى‏دانید به خدا نسبت مى‏دهید؟»

 


ارسال شده در توسط سادات
<      1   2