سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

حکم #خائن بودن #هاشمی توسط رهبری امضا شد.

 

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از مداحان:

اینکه بگویند فردای دنیا، فردای #مذاکره است، دنیای #موشک نیست، این اگر از روی #ناآگاهی گفته شود که ناآگاهی است؛ اما اگر از روی آگاهی باشد #خیانت است!

اگر نظام اسلامی دنبال فناوری و مذاکره باشد، اما #قدرت_دفاعی نداشته باشد مقابل هر کشور فزرتی که تهدید کند باید عقب‌نشینی کند.

95/1/11

 

 #کلاغ_نوشت: چندی پیش هاشمی رفسنجانی که از #استوانه _نقلابی تبدیل به یک #استوانه_انحرافی شده است در توئیتی مدعی شده بود" دنیای فردا، دنیای #گفتمان هاست ته #موشک ها" که انتقادهای بسیاری را در پی داشت!

 

اما فارغ از اینکه دنیای فردا دنیای گفتمان است بنابه نظر هاشمی رفسنجانی، اگر به دو هفته قبل بر گردیم در توئیت دیگری مدعی شده بودند که99 درصد مردم نمی دانند که هاشمی رفسنجانی #مفسر قرآن است!

 

حال ما از جناب هاشمی رفسنجانی این سوال را میپرسیم به عنوان یک مفسر قرآن که آیا ما آیه ای در قرآن برای فراهم کردن تجهیزات نظامی در مقابل کفار داریم یا خیر؟

 

اینکه رهبر انقلاب فرمودند از روی آگاهی گفتن این حرف #خیانت است کاملا حرف به جایی است چون طبق نظر خود طرفداران هاشمی و رسانه ایشان، #مفسر قرآن هستند و نمی تواند از روی ناآگاهی و عدم شناخت مواضع قرآنی و انقلابی چنین حرفی را زده باشد!

 

پس فقط یک گزینه می ماند که آن هم این است: از روی آگاهی و عامدانه چنین حرفی را زده اند! و کاملا اشراف به آیات قرآن و مبانی نظام اسلامی دارند! و #خائن بودن به اثبات می رسد!

اندکی بعد قابل بخشش نیست

ترس با رنگ عقب نشینی 

آیت اله هاشمی به قدرت رهبر سید علی آگاهی کامل دارد، و صرف مطرح کردن شورای رهبری فقط و فقط برای کم کردن قدرت ایشان است نه برای ناتوانایی و کهولت سن ایشان..

---------------------------------------


ارسال شده در توسط سادات