سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

در ادامه اخراج اساتید دانشگاه 

ظلم های صورت گرفته در حق اساتید اخراج شده اقدام نموده و از آنها دلجویی کند

اقدامی زشت در کاشان

شنیده شده است در اقدامی خارج از اصول اخلاقی و قانونی، همزمان با سفر رییس جمهور محترم به استان اصفهان با وجود قول و تعهد حضوری مسئول مربوطه، حکم اخراج و عدم نیاز یکی دیگر از اساتید را به وزارت علوم ارسال نموده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “کاشان حامی” با پیگیری های بعمل آمده متاسفانه اخبار جدیدی از انتقام حویی های سیاسی در یکی از دانشگاه های کاشان شنیده می شود. تمام این اخبار ناخوشایند حاکی از سوء استفاده از اختیارات قانونی تفویض شده و ادامه اقدامات گروه خودسر در این مرکز علمی و آموزشی است.

عده زیادی از پرسنل و اعضای هیات علمی این دانشگاه اظهار داشته اند در ابتدا این جریان کم تعداد و تازه به قدرت رسیده در این مرکز علمی و آموزشی، از افراد نزدیک به خود در جلسه های خصوصی “برنامه انتقام” مدیریتی طلب می کرده است!

به نظر می رسد اقدامات غیر قانونی شکل گرفته در راستای اجرای همان “برنامه انتقام” باشد که این گروه در  ماه های گذشته در صدد تدوین و دریافت آن بوده است.

شنیده ها حاکی از آن است که رئیس این دانشگاه پس از آنکه نتوانست دلایل مستند و قانع کننده ای برای این اقدامات خودسرانه بتراشد حضورا به مسئولین کلان شهر از جمله فرماندار و نماینده ولی فقیه قول داده است نسبت به جبران و اصلاح ظلم های صورت گرفته در حق اساتید اخراج شده اقدام نموده و از آنها دلجویی کند و به این بازی های سیاسی توسط کمیته مورد نظر خاتمه دهد.

اما شنیده شده است چند روز پس از این قول و تعهد حضوری مسئول مربوطه، در اقدامی بسیار زشت و خارج از اصول اخلاقی و قانونی، همزمان با سفر رییس جمهور محترم به استان اصفهان و نماینده وی به کاشان، حکم  اخراج و عدم نیاز دکتر م ه را به وزارت علوم ارسال نموده و بدون هیچ استناد قانونی و شرعی و به بهانه های واهی مانع حضور و تدریس وی در دانشگاه شده است. 

لازم به ذکر است دکتر م ه، عضو بنیاد نخبگان و دارای بیش از 50 مقاله ISI و علمی پژوهشی در مجلات بسیار معتبر ملی و بین المللی، دارای 10 اختراع و تاییدیه علمی، چندین پروژه طراحی، تجهیز و تاسیس موفق، چندین طرح و همکاری پژوهشی، داور بیش از 10 مجله معتبر بین المللی، ارائه دهنده بیش از 30 مقاله ارائه شده در کنفرانس های داخلی و خارجی و دارای مقالات متعدد مورد تایید ستاد نانو معاونت علمی ریاست جمهوری می باشد.

جای هیچ شبهه و شکی باقی نمانده که هدف نهایی این اقدامات و ادامه اخراج های گسترده اساتید، اهداف و اغراض کاملا سیاسی و انتقامجویی است که خارج از جرگه طیف متعهد اصلاح طلب و اصولگرای این دانشگاه صورت می پذیرد.
به نظر می رسد جریان افراطی و خطرناک شکل گرفته در این مرکز آموزشی و علمی به هیچ عنوان قصد ندارد از پیگیری و پیاده سازی برنامه غیر قانونی “انتقام” دست برداشته و  به فرمایشات متعدد عمومی و خصوصی امام جمعه محترم شهرستان و سایر دلسوزان عرصه علم و پژوهش توجه نماید و در نظر دارد با سراسیمگی و شتاب زدگی، در اقدامی بی سابقه جریان جوان و نخبه دانشگاه را تنها با انگیزه های سخیف سیاسی و عقده گشایی، قلع و قمع کند.

.
همچنین شنیده شده است در روزهای گذشته در این دانشگاه، کلاس درس یکی دیگر از اساتید دانشگاه لغو شده و احتمال دارد جریان اخراج اساتید ارزشی به این استاد نیز کشیده شود. در روزهای آینده بعید نیست که خبر اخراج یکی دیگر از اساتید نیز از این دانشگاه به گوش برسد.

از دیگر سو، اعطای پست های متعدد به یکی از اشخاص هتاک به نظام  و رهبری و ذی نفوذ در توطئه اخراج اساتید، بیش از پیش ریشه و عقبه این تفکر خطرناک را مشخص می سازد. نامبرده بارها در بین جمع اقدام به این هتاکی ها نموده است.

مشخص نیست این گروه با چه اهداف و استدلالی این شخص هتاک را در بالاترین رده هایی قرار می دهند که یک کارمند در دانشگاه می تواند به آن دست یابد!. آیا واقعا در این دانشگاه قحط الرجال است و یا اینکه کارمندان متعهد و متدین، صلاحیت و شایستگی احراز این سمت ها را ندارند؟ در هر صورت حضور فعالین فتنه و شخصیت هتاک، خلاف منویات مقام معظم رهبری بوده و به شان و اعتبار دانشگاه، لطمات جدی وارد می کند. در این مورد ناگفته های زیادی وجود دارد که در آینده به آنها خواهیم پرداخت…

به نظر می رسد ادامه این اقدامات سخیف سیاسی بر خلاف گفته های مسئولان این دانشگاه، با برنامه ریزی برخی افراد افراطی می باشد و ادامه و اصرار بر آن نتایج مطلوبی برای حال و آینده مرکز آموزشی و علمی در بر نخواهد داشت جز عقب افتادن این مرکز و بالتبع شهر کاشان…

انتهای پیام / کد خبر61427

ارسال شده در توسط سادات