سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

بررسی احتمالی حواشی بازگشت رئیس‌جمهور در فرودگاه در کمیسیون امنیت ملی

در پی اعلام خبر رسمی تماس تلفنی اوباما و حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی و مصاحبه‌های دولتمردان آمریکایی در خصوص این مکالمه، عده‌ای از مخالفین در فرودگاه مهرآباد تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما این حادثه به صورت سازمان‌دهی شده صورت گرفته یا خیر اظهار داشت: تا قبل از بررسی کامل این مسئله نمی‌توان در مورد این موضوع که اعتراض به رئیس‌جمهور در فرودگاه به صورت سازمان‌دهی شده انجام گرفته یا خیر، اظهارنظر کرد.  

حسینی ادامه داد: در شان ملت و نظام جمهوری اسلامی نیست که برای اظهار ناراحتی و یا بیان اعتراض در مورد هر مسئله‌ای بخواهند این گونه اقدام کنند.

قابل ذکر است در حالی که حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به ایران بازگشت، جمعی از فعالین دانشجویی در ورودی پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد که مسیر خروج رئیس‌جمهور بود تجمع کرده و به مذاکرات صورت گرفته بین وزرای خارجه ایران و آمریکا اعتراض کردند.

http://www.yjc.ir/fa/news/4573441

میشه برای ما مشخص کنید که شأن جمهوری اسلامی ایران چیه؟ آخه معمولا مردم ما برای بیان حرفاشون به مسئولان مقام بالا اعتراضات خیابانی برگزار می‌کنند تا همه بدونند که اقدامشون سؤال برانگیز است...


ارسال شده در توسط سادات