سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

عائشه البکری

 

عائشه بکری، دختر نوجوانی از عربستان سعودی است که 15 سال بیشتر ندارد، وی بعد از سه ماه حضور در سوریه به عربستان بازگشت! او که به جهاد نکاح رفته بود در فرودگاه رفیق حریری بیروت گفت: به این دلیل به سوریه رفتم چون فتوی شیخ العریفی را درباره لزوم جهاد نکاح که باعث تقرب به درگاه الاهی میشود را شنیدم، و من بسیار به شیخ عریفی علاقه مندم !

 

عائشه افزود : من با دها تن از مجاهدان که از کشور های مختلف حضور داشتند همبستر شدم که معمولا از کشورهای : جزائر و اتیوپی پاکستان و عراق و صومال بودند !!

 

وی در ادامه گفت: من اکنون باردار هستم ولی دقیق نمی دانم که پدر جنینی که الان در شکمم است کیست؟ ولی به یکی از فرمانده هان جبه النصره که مدت بیشتری با وی بودم شک دارم !!!

.............................................................

 

آخرش ما نفهمیدیم کار این وهابی‌های به اصطلاح مسلمون با کدام آیه قرآن تناسب داره؟؟؟...

{وَ لا تَقْرَبُوا الزِّنى‏ إِنَّهُ کانَ فاحِشَةً وَ ساءَ سَبیلاً} (اسرا:32)

و به زنا نزدیک مشوید، چرا که آن همواره زشت و بد راهى است.

 

{وَ إِذا فَعَلُوا فاحِشَةً قالُوا وَجَدْنا عَلَیْها آباءَنا وَ اللَّهُ أَمَرَنا بِها قُلْ إِنَّ اللَّهَ لا یَأْمُرُ بِالْفَحْشاءِ أَ تَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ ما لا تَعْلَمُونَ} (اعراف:28)

و چون کار زشتى کنند، مى‏گویند: «پدران خود را بر آن یافتیم و خدا ما را بدان فرمان داده است.» بگو: «قطعاً خدا به کار زشت فرمان نمى‏دهد، آیا چیزى را که نمى‏دانید به خدا نسبت مى‏دهید؟»

 


ارسال شده در توسط سادات