آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ راوندي 
من هم از حرف روحاني ناراحت شدم. روحاني تحت هيچ شرايطي نبايد ادب را زير پا بذاره. امام خميني موضع تندي نسبت به غرب داشت اما آيا ادبيات زشت هم داشت؟؟ بسيار با ادب بودند ايشان در صحبت ها. مي گفت نام ريس جمهور يک کشور را بايد با احترام بيان کرد. اعتراض جاي خود دارد. ايشان يک مرجع عاليقدر بودند.
در هر صورت رهبر يک جامعه بايد ادبيات بسيار فاخر و محترمانه داشته باشد موقع عصبانيت ها. در عين صلابت.
فحش دادن به دنيا کار درستي نيست. مي توان صلابت داشت اما فحش نداد. من يک بار خودم در ديداري با رهبري در حسينيه ايشان حضور داشتم لفظ به مراتب بدتري بيان کردند که رسانه ها و تلويزيون هرگز پخش نکردند. اونجا تمام دانشجويان بهت زده به هم نگاه کردند.
خود ايشان بارها فرمودند من را هم نقد کنيد. رهبري هم قابل نقد است براي اين گفتم.

موفق و سربلند باشيد
پاسخ

سخن معروف امام خميني يادتون هست: آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند، و نيز خطاب به شاه فرمودند: اسرائيل به درد تو نمي‌خورد. بدبخت، بيچاره!»... و در ديگر سخن شاه را به يزيد برابر دانست... موفق باشيد
+ راوندي 
باز اين حرفش که خوبه...
از سخنان رهبري: به درک، سگ نجس، حرامزاده و....
احمدي نژاد هم کم اين حرفارو نزده:
خب به درک، آب رو بريز اونجايي ات که ميسوزه و ..................

من کلا از اين نوع ادبيات خوشم نمياد حالا چه روحاني و چه هر مقامي...
خدا رحمت کنه امام رو، نمي گفت کارتر ميگفت آقاي کارتر...
ريس جمهور يه کشور ديگرو با پيشوند و پسوند محترمانه صدا ميزد هرچند جهانخوار باشد
پاسخ

خوشحال شدم به وبلاگ من سر زديد ولي شما نبايد براي مخفي کردن اشتباه کسي اون اشتباه رو در پشت اشتباه ديگران قايم کنيد که چون اون ها هم گفتند پس کار اين توجيه پذيره؛ اونها اشتباه کردند ولي رييس جمهور جديد خيلي بايد بهتر از قبلي باشه لا اقل طوري باشه که خودش تظاهر مي کرد خواهد بود.. ولي خداييش من هر چي سرچ کردم ديدم احمدي نژاد گفته: آب رو بريز اونجايي که مي سوزه، نگفته اونجايي ات. در ضمن اتفاقا امام خميني(ره) زبان تندتري نسبت به امام خامنه اي داشتند... تعجب ميکنم اينطور گفتيد... و همچنين ببينيد مخاطبان رهبر چه کساني هستند و مخاطبان رييس جمهور کي اند!!!


سلام وب خوب و به روزي داري. اميدوارم هميشه اينجور باشه.
من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتي به سايت ما سر بزن.
ممنون

www.SasanSMS.ir
کامل ترين آرشيو اس ام اس

www.SasanSMS.ir/Forum
متفاوت‌ترين انجمن سرگرمي و تفريحي فارسي‌زبانان

اميرالمومنين عليه‌السلام فرمودند: همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏اى است در درياى عميق.

گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه تحت عنوان «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» کرده است.

لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين با توليد، انتشار و بازنشر محتواهايي با رويکرد ديني در اين موضوع، همچون: يادداشت، مقاله، نقد و تحليل، عکس، پوستر، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.

شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد. لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» اطلاع دهيد

http://www.jonbeshnet.ir/news/33132