سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

رییس جمهوری در اجتماع مردم استان اردبیل:
کاش امروز در کنار فرجی دانا بودم / لطفا دست از افراط بردارید 

http://yon.ir/AKnl 

این همه روز فرصت داشتی در کنارش باشیمشکوکم


ارسال شده در توسط سادات

 

هدیه دولت به رسانه های مستقل/ همزمان با روز خبرنگار، سردبیر رجانیوز بازداشت شد  

http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=id=198774 

ولی.....

پیام یکی از سران فتنه در یک روزنامه!

 

قایم مقام حزب اعتماد ملی گفته است: در دولت گذشته دفتر حزب را پلمپ کردند، جلوی جلسات ما را می‌گرفتند و اجازه نمی‌دادند ما فعالیت بکنیم، در دولت آقای دکتر روحانی بر خلاف دولت گذشته اصرار دارند که ما فعالیت داشته باشیم.

یکی از مسائل ‌ما این بود که در غیاب دبیرکل‌مان چگونه حزب را فعال کنیم؟ با توجه به موقعیتی که ایشان برای ما دارد، نقشی که ایشان در تشکیل حزب داشتند، فداکاریهایی که برای حزب داشتند و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی که ایشان داشتند چگونه ما حزب را بدون ایشان فعال کنیم؟

این تردید در خیلی از دوستان بود که نکند ایشان تمایلی به فعالیت حزب نداشته باشند. ولی وقتی آقای کروبی پیغام دادند که من موافق هستم حزب را فعال بکنید و حتی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور فعال داشته باشید دیگر قاعدتا جای تردید برای کسی باقی نمانده است که حزب اعتماد ملی باید فعالیت بکند.

http://yon.ir/hQEi

بی‌قانون باش ولی منتقد دولت نباش!!!

 

 


ارسال شده در توسط سادات

شاید عجیب باشد که وعده توافق و بستن 3 ماهه پرونده هسته‌ای با وعده‌های 100 روزه گشایش اقتصادی هم‌آهنگ بود و توافق ژنو حول و حوش اولین سررسید وعده 100 روزه به هر طریق تدوین شد. اما اکنون که یک سال از تشکیل دولت محترم می‌گذرد دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت آن وعده 3 ماهه گشایش را تمدید می‌کند و وعده یک سال و نیم (18 ماه) بعد را برای رونق اقتصادی و خروج از رکود و تورم می‌دهد. یعنی عجالتا آن وعده 3 ماهه به 27 ماه (9 برابر وعده نخستین) تمدید شده است! البته اکنون دولتمردان خوش‌گمان واقع‌گراتر شده و برخلاف یک سال پیش تاکید می‌کنند که همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد مذاکرات نمی‌گذاریم. اما برای جبران این خطای فهم و اشتباه در محاسبه لازم نیست عصبانی شویم و به جای ابرو درکشیدن مقابل شیطان زبان‌ نفهم و مستکبر، دوباره به ناصحان دلسوز که چند ماه است سکوت کرده‌اند اهانت کنیم. این تندی همچنان تردید ایجاد می‌کند که آیا ما از آرزوگردی و ذهن‌پردازی به دامنه عقلانیت و تدبیر و اعتدال بازگشته‌ایم یا خیر؟ و آیا خدای ناکرده درصدد ساختن دشمن فرضی و انحراف افکار عمومی از واقعیت‌ها نیستیم؟! اکنون نمی‌شود گفت منتقدان نمی‌گذارند بلکه واقعیت این است که تعامل کذایی با شیطان بزرگ به حد امتناع رسیده است؛ همان که رئیس‌جمهور به نوعی درباره ماجرای غزه گفت و در همه جا مصداق دارد. «تا زمانی که بنیان سیاست خارجی آمریکا حمایت از ظلم است، امیدی به مساعدت آمریکا وجود ندارد.»

منبع خبرگزاری فارس: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930521000006


ارسال شده در توسط سادات

 

 سخنان کلیدی رئیس جمهور در همایش سفرا و نمایندگی های خارج:


رئیس جمهور گفت: ما در منطق کم نمی آوریم، ما دیپلمات‌های مجربی داریم. امروز در رأس وزارت خارجه افرادی هستند که جزو برترین دیپلمات‌های جهان هستند نه منطقه، بروید صورت مذاکرات سالیان گذشته را بخوانید...من از بس دیدم برخی در هراس زندگی می کنند و اعتماد به نفس ندارند، کافر همه را به کیش خود پندارد، ناچار شدم چند مورد از مذاکرات با مقامات بلندپایه خارجی را در کتاب بیاورم اگر چه این روال نیست اما این کار را کردم تا ترسوها بخوانند و ببینند.

وی اضافه کرد: یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند، هر وقت می خواهد مذاکره شود یک عده می گویند ما داریم می لرزیم، خب به جهنم برید یک جای گرم پیدا کنید برای خودتان. چه کار کنیم ما؟ خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده. ما چه کار کنیم؟

رئیس جمهور گفت: خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده ما چه کار کنیم، تعامل‌هراسی، مذاکره‌هراسی و مفاهمه‌هراسی غلط است، حتی آنچه رهبری نظام ترسیم فرمودند با تعبیر نرمش قهرمانانه، نرمش‌قهرمانانه‌هراسی هم غلط است.

http://yon.ir/xYGB 

http://solhnews.org   

بعد از بی سواد خواندن منتقدان توسط دولت نسبتا محترم.... اینا رو کجای دلمون بذاریم پوزخند

 


ارسال شده در توسط سادات