سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

 

سنگسار کردن زنان جهاد نکاح در سوریه

به گزارش «شیعه نیوز»، بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه برخی از گردان های افراطی تروریست های سوریه در اقدامی ضد انسانی در چند روز گذشته چندی از زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند را به صورت وحشیانه و زنده سنگسار کردند آنها مدعی این هستند که این زنان فاحشه هستند و باعث این هستند که نیروهایشان قوای جسمی شان را از دست می دهند.

 

به گزارش انقلاب‌نیوز، این اقدام تروریست های سوری برای خلاص شدن از دست زنان جهاد نکاح برای چندمین بار است که صورت می گیرد.گفتنی است، تروریست های خطرناک سوریه تا به حال از اعدام، کشتار وحشیانه، تیربارکردن، خفه کردن و … برای از بین بردن زنان جهاد نکاح استفاده کرده اند و اکنون برای اینکه در نزد نیروهایشان که اکثرا افراطی هستند اسلام را بهانه کنند تا این زنان را از بین ببرند به سنگسار روی آورده اند و مدعی شده اند که این زنان فاحشه هستند و مسایل شرعی اسلام را رعایت نمی کنند.

 


ارسال شده در توسط سادات

 

شیخ الأزهر سعد الدین الهلالی فتوایی صادر کرد که مفاد آن این است: زن رقاصه اگر بمیرد شهید است؛ زیرا او در راه خدا از خدای خود روزی می طلبد، مثل او مانند هر شخصی است که کار میکند، و این که هر کس برای طلب روزی بیرون رود شهید است «اگر در حال تلاش برای روزی بمیرد». و در گفتگویی که شیخ خالد الجندی نیز حضور داشت، هر دو شیخ اتفاق نظر کردند که زن رقاصه می‌تواند در حالات خاصی شهید باشد. و حالات خاص این است که او برای طلب رزق و روزی و تلاش در آن بیرون می‌رود.

وهابیت

فَبَدَّلَ الَّذِینَ ظَلَمُوا قَوْلاً غَیْرَ الَّذِی قِیلَ لَهُمْ فَأَنْزَلْنا عَلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا رِجْزاً مِنَ السَّماءِ بِما کانُوا یَفْسُقُونَ (بقره: 59)

(پس ستمکاران گفتار ما را بغیر آنچه براى آنها گفته شده بود تغییر دادند، پس بر آن ستمکاران عذاب آسمانى فرود آوردیم بواسطه اینکه مرتکب فسق و کفر مى‏شدند) 

 

 


ارسال شده در توسط سادات

 

خط قرمز از نظر جامعه بین الملل:

خط قرمز کشورهایی مثل: ایران وسوریه و لبنان  و ... اینه که نباید حرف بزنن اگر حرف بزنن و از حق خودشون دفاع کنن جزو کشورهای محور شرارت و تحریم شده می‌شن، فقط یه شرط برای خارج شدن از این وضعیت وجود داره؛ اونم اینه که مثل یه بچه خوب به حرف بعضیا گوش بدن، درست عین ترکیه.


خط قرمز اروپایی‌ها اینه که به کشوری حمله نکنن ولی می‌تونن از حمله حمایت کنن و در نظر دادن آزادن.

ولی خط قرمز آمریکایی‌ها اینه که هر کاری دلشون بخواد بکنن و هر حرفی هر جا بخوان به زبون بیارن و اگر به کشوری که حمله کردن از اون کشور خارج بشن اون موقع دیگه جایزه صلح دریافت می‌کنن.

 


 


ارسال شده در توسط سادات

 

دیدگاه‌ امام خمینی(ره) در مورد حجاب:

طبق فتوای امام(ره) پوششی جز چادر نیز می‌تواند حدود حجاب شرعی را فراهم کند؛ اما در اندیشه آن یار سفرکرده چادر ارزشی انقلابی و ایرانی دارد. چادر نماد زن عفیف ایرانی است.

منبع: http://www.tasnimnews.com/Home/Single/110141

مدتی پیش نوه بنیان‌گذار کبیر انقلاب  با برخی رسانه‌های معلوم الحال چون «جرس» و «کلمه» مصاحبه و نکاتی در خصوص نگرش خودشان و حضرت امام(ره) نسبت به مسئله حجاب بیان کردند. توقعی که از مؤسسه تنظیم و نشر آثار می‌رفت موضع‌گیری و بیان شفاف حقایق اندیشه امام(ره) و جلوگیری از تحریف بود.

نعیما طاهری دختر نعیه اشراقی نوه امام خمینی در مسابقات OCE از ایالت انتاریو کانادا+ تصویر

نعیما طاهری دختر نعیه اشراقی نوه امام خمینی در مسابقات OCE از ایالت انتاریو کانادا

نعیما طاهری

 

جوابیه خانم نعیمه اشراقی به نظرات درباره نوع پوشش و سانسور دخترش در صفحه‌ی فیس بوک خود!

نعیمه اشراقی


 


ارسال شده در توسط سادات

 

می گن یه روز ، دو تا وهابی موقع سوارشدن به هواپیما متوجه می شن
یکی از مسافرا شیعه ست  . . .
تصمیم می گیرن که شیعه رو اذیتش کنن؛
اولی به دومی گفت:
میخواستم تعطییت برم لبنان؛ اما شنیدم اونجا شیعه
زندگی میکنه؛اه اه اه نرفتم .
پیشنهاد شناسنامه بحرینی به من شد اما
قبول نکردم ؛ چون اکثریت شیعه هستن . . .
فکر کردم برم عراق شنیدم که عراق هم پرازشیعه
است؛
رفیقش گفت:خب چرا نرفتی اروپا؟؟ گفت:
اونجاهم تشیع منتشر شده تو خیابونا؛
هرجا بری
بهشون برمیخوری. . .
همینطور ادامه دادن تا خشم این مسافر شیعه رو در
بیارن؛
مسافر شیعه هم با کمال خونسردی بشون روکرد و گفت:
چرا به جهنم سفر نمیکنی؟ شنیدم اونجا
تنها جایی هست که شیعه نداره !!!


ارسال شده در توسط سادات
   1   2      >