سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

عارف در جمع پیران اصلاح طلب و جوانان ارزشی کاشان + تصاویر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و روحیه انقلابی تا ظهور منجی عالم باید حفظ شود،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی، پس از چندین روز تبلیغ در رسانه ها درباره سفر دکتر عارف به کاشان ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از ورود به مسجد میرنشانه این شهر توسط برخی از پیران اصلاح طلب مورد استقبال قرار گرفت و در جمع آنها به ایراد سخن پرداخت. جمعی از جوانان اصولگرا و انقلابی این شهر نیز در مراسم حضور داشتند که البته تنها جوانان حاضر در جلسه همین جمع بودند.

در این نشست دکتر عارف در ابتدای سخنان خود در وصف روحیه دینی و انقلابی اصلاح طلبی در کشور سخن گفت که نشانه هایی که ذکر کرد با روحیه تند و افراطی فعلی این گروه سنخیتی نداشت و این وصفیات بیشتر با شرح حال جناح چپ انقلابی و مذهبی در دهه شصت تناسب داشت تا وضعیت دگرگون شده و فعلی اصلاح طلبان …

دکتر عارف در بخشی از سخنان خود که بیشتر شبیه یک تذکر به دوستانش بود؛ مسیر اصلاح‌طلبی را مسیر انقلابی دانست و گفت: برای رشد و تعالی و پاسخگویی به نیاز جامعه در یک مسیر پیوسته با رعایت قوانین و مقررات و سعه صدر گام بر می‌داریم.

به گفته وی، در تمام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید اخلاق اسلامی مورد توجه باشد و مبنای حرکت ما اخلاق است و به منافع زودگذر حتی اگر عدم موفقیت در انتخابات را به همراه داشته باشد، نمی‌اندیشیم و اخلاق را زیر پا نمی‌گذاریم.

این فعال سیاسی، رویکرد اصلی در انتخابات مجلس را حضور حداکثری مردم و بهبود شرایط و جایگاه کشور در منطقه و ناکام گذاشتن دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان با تبلیغات خود قصد دلسردی و منصرف کردن مردم برای مشارکت در انتخابات را دارند.

عارف در بخشی از سخنانش نقطه ایده آل حرکت اصلاح طلبی را تصرف مجلس توسط اصلاح طلبان بیان داشت در حالیکه مزه تلخ این آرمان شهر در مجلس ششم توسط ملت چشیده شده بود.

وی بدون اشاره به حماسه 40 میلیونی مردم در انتخابات سال 88 که توسط دشمن و سران فتنه در کام ملت تلخ کردند؛ با اشاره به انتخابات سال 92 آن را موفقیتی بزرگ با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی قلمداد کرد!

وی افزود: حضور مردم در انتخابات نقش به‌سزایی در نتایج مذاکرات منطقه و بین‌الملل داشته و نیاز است تمام جریان‌های سیاسی همبستگی خود را برای حضور در انتخابات به نمایش بگذارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان پایانی خود تأکید کرد: انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و روحیه انقلابی تا ظهور منجی باید حفظ شود، این حضور حماسی مردم تمام تلاش‌های غرب و دشمنان نظام را برای ناکام ماندن انقلاب خنثی کرده و دشمنان از اول انقلاب تاکنون به بهانه‌های مختلف نظام را تحت فشار قرار داده‌اند.

در بخش پایانی مراسم هم حاضرین سوال هایی را به مجری مراسم رساندند و آقای عارف به برخی سوالات جواب‌هایی کوتاه داد که جوانان معتقد بودند سوال های آنها قرائت نشد و سوالات کاملا موردی و گزینش شده پرسیده می شد.

در این نشست جوانان ارزشی و اصولگرا نیز به برخی از مواضع دو پهلو و دوگانه عارف و ساختارشکنانه اصلاح طلبان در خصوص فتنه 88 و سران آن شاکی بودند. آنها ناراحتی خود را در پلاکاردهایی با متن هایی مانند « نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسراییل در ایران هستند» و یا «عارف:در انتخابات 88 تقلب صورت نگرفت» نشان می دادند.

پیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشان پیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشان   پیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشانپیران اصلاح طلب و جوانان اصولگرا مستمعین عارف در کاشان

منابع: خبرنگار کاشان حامی، فارس و کاشان نیوز

انتهای پیام / کد خبر63611

ارسال شده در توسط سادات