سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

ادامه حذف سیاسی اساتید علمی و ارزشی یکی از دانشگاه های کاشان

در ادامه اقدام خودسرانه گروهی تندرو در حذف اساتید و نیروهای علمی و ارزشی یکی از دانشگاه های دولتی کاشان دیروز یکی دیگر از اساتید این دانشگاه با وجود رزومه علمی بسیار قوی حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کاشان حامی در ادامه اقدام گروهی تندرو در حذف اساتید و نیروهای علمی و ارزشی یکی از دانشگاه های دولتی کاشان دیروز یکی دیگر از اساتید این دانشگاه با وجود رزومه علمی بسیار قوی حذف شد.

بر اساس این گزارش در این اقدام بی سابقه توسط گروهی که اخیرا مدیریت این دانشگاه را تصاحب کرده اند، این استاد دانشگاه با وجود داشتن رزومه علمی بسیار بالا که شامل 50 مقاله علمی معتبر، 10 ثبت اختراع، دانشجوی نمونه دوره دکتری، و … در کمال ناباوری از هیات علمی این دانشگاه اخراج شد.

شنیده های معتبر حاکی از آن است که با تسلط دوباره افراد سیاسی و افراطی در این مرکز علمی شهرستان کاشان برای نخستین بار شاهد دخالت انگیزه های تخریبی سیاسی در مدیریت این دانشگاه بوده و اخراج اساتید و نیروهای مذهبی و ارزشی برای نخستین بار در کاشان و در این مرکز علمی مشاهده شده است.

گفتنی است این دانشگاه در دهه گذشته با تلاش اساتید ، کارکنان و مدیریت اجرایی و علمی خود توانسته بود جایگاه مناسب و بی نظیری را در بین مراکز علمی کشور و حتی جهانی بدست آورد.

به اذعان اکثر افراد مطلع این اقدامات خودسرانه و تخریبی در این مرکز علمی ، که یک نوع انتقام جویی سیاسی شبیه است  شرایط را برای تبدیل و تقلیل جایگاه مهم این دانشگاه کاشان به یک خانه بی ارزش حزبی و سیاسی و عامل نا آرامی در شهرستان فراهم کرده است.

این اقدام در حالی رخ می دهد که حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان در خطبه های نماز جمعه هفته قبل در این باره هشدار دادند و فرمودند:

“این شایسته نیست زمانی که رییس جمهوری ایران در کنفرانس وحدت اسلامی و اجلاس مسابقات قرآن دانشجویان، همه را به وحدت توصیه می کند، عده ای در سازمان ها و نهادهای وابسته به دولت بر خلاف توصیه های امام و رهبرمعظم انقلاب و گفتار رییس جمهور رفتارکنند.

 نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: شعار وحدت به تنهایی کفایت نمی‌کند چرا که در عمل می‌بینیم متأسفانه در برخی از … دانشگاه‌ها افرادی را به راحتی تسویه حساب کرده و از کار برکنار می‌کنند که این امر سمی مهلک است.

وی متذکر شد: ما به همه دوستان، مسؤولان، دوستانه توصیه می کنیم این اقدام به مصلحت نظام و کشور و حتی مصلحت خود شما هم نیست چرا که این نظام بر پایه قطرات خون شهدا استوار است  و هرکس بخواهد به نظام و مقدسات اسلام و خون شهدا بی‌توجهی‌ کند منزوی خواهد شد.“

انتهای پیام / کد خبر59130

ارسال شده در توسط سادات