سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

 

خاتمی در حالی که 5 روز درباره انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرده بود، دیروز در دیدار عده‌ای از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: آقای روحانی شخصیت شناخته شده،‌ توانا، خوب، امتحان داده، مورد احترام و دارای مواضع روشن است که ما هم همین را می‌خواهیم...

آقا ما آخرش نفهمیدیم اینا کدوم طرفی اند؟؟؟

اکنون با عنایت به همین اظهارات جا دارد بپرسیم که آیا ایجاد بلوا و آشوب به خاطر ناکامی در انتخابات سال 88 آن هم با فاصله 11 میلیون رأی، «برای ارتقای جایگاه ایران در جهان بود یا جفا در حق حماسه ملی 40 میلیون نفری؟ آقای خاتمی شما نبودید که به طور متعدد در جلسات محفلی تصریح کردید قطعاً در انتخابات (88) تقلب نشده اما علناً پای آشوب‌طلبی محافل ضدانقلاب ایستادید و حتی در همین انتخابات اخیر- یک ماه پیش- از سر نفاق مدعی شدید «حق نداریم بیش از آنچه می‌خواهند رأی بیاوریم»؟!

 آیا آن قانون‌شکنی و آشوب‌طلبی که دشمنان یک ملت بزرگ را گستاخ و امیدوار کرد، کمترین بویی از دینداری، اخلاق و اعتدال با خود داشت که امروز از این کلمات والا هزینه می‌کنید؟ آیا نام نیرنگ، خودکامگی و همراهی با هتاکان به جمهوری اسلامی،‌ ولایت فقیه و ساحت امام حسین علیه‌السلام را می‌توان اصلاح‌طلبی و اعتدال و اخلاق‌گرایی گذاشت؟

مردم فقط امروز نبود که آرامش می‌خواستند، 4 سال پیش هم حق داشتند فارغ از اینکه به کدام نامزد رأی داده و در سرمایه‌گذاری 40 میلیونی شرکت کرده‌اند، امنیت و آرامش داشته باشند و شما به اعتبار بازی در سناریوی از پیش طراحی شده سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس،‌این حق بزرگ را از مردم دریغ کردید. چرا صریح توضیح نمی‌دهید که بر مبنای کدام سنخیت، با معرکه‌گیری گروهک تروریستی منافقین و ریگی و گروهک‌های ورشکسته سلطنت‌طلب و بهائیت در فتنه سبز همداستان شدید؟

منبع: http://www.yjc.ir/fa/news/4433217

 


ارسال شده در توسط سادات