سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به خبر توافق ایران و امارات بر سر جزایر سه‌گانه
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سایت خبری امریکایی دیفنس‌نیوز که اخبار و اطلاعات حوزه دفاعی این کشور را پوشش می‌دهد در خبری اختصاصی و با استناد به منابع اگاه آمریکایی مدعی شده است ایران و امارت متحده عربی بر سر جزایر سه‌گانه به توافق رسیده‌اند.
توافق صورت گرفته در مورد جزایر تنب‌بزرگ و کوچک به این صورت است که حق‌بهره‌بردای از بستر این دو جزیره همچنان در اختیار ایران باقی خواهد ماند اما مالکیت ارضی این دو جزیره به امارت متحده عربی واگذار شده است.مترجم عربی:همچنین در یکی از بند‌های این توافقنامه ذکر شده است که قرار است ایران در ازای وساطت "سلطان قابوس" در مذاکرات هسته‌ای و توافق بر سر جزایر سه‌گانه تا 2 سال آینده نفت و گاز رایگان در اختیار این کشور قرار دهد.

 

http://yon.ir/M08H 

 

 

خواهش میکنم دقت کنید:

مالکیت ارضی این دو جزیره به امارت متحده عربی واگذار شده است. و ایران در ازای وساطت "سلطان قابوس" در مذاکرات هسته‌ای و توافق بر سر جزایر سه‌گانه تا 2 سال آینده نفت و گاز رایگان در اختیار این کشور قرار دهد.....

اینا شما رو یاد قرار دادهای ننگین نمیندازه؟؟؟


این در حالی است، پیش از این علاء‌الدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی اظهارات درباره نوع روابط با امارات در خصوص جزایر سه‌گانه گفت: سیاست ما درباره امارات متحده عربی که پیوسته هم گفته‌ایم، این است که در راستای رفع سوء‌تفاهم آماده مذاکره با این کشور هستیم.

وی افزود: طبیعی است که جزایر سه‌گانه بخش جدانشدنی خاک جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران بوده و قابل مذاکره نیست.


ارسال شده در توسط سادات