سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما آخرش نفهمیدیم...!!!

بیاییم تاریخ را تجربه نکنیم؛ بار دیگر خباثت آمریکایی‌ها بر ما روشن شد:

"خبرکاخ‎سفید از درخواست منفعلانه تیم ایرانی برای برقراری تماس با اوباما

رایس: درکمال تعجب از طرف روحانی خواستند که اوباما تماس بگیرد"

گروه سیاست خارجی – رجانیوز: در حالی که  دفتر رئیس‌جمهور شب گذشته مدعی شد که تماس تلفنی روسای جمهور ایران و آمریکا با اراده باراک اوباما صورت گرفته است ولی برخی مقامات کاخ سفید با انتشار اسنادی این موضوع را تکذیب کرده اند.

به گزارش رجانیوز، مشاور امنیت ملی باراک اوباما در گفتگویی اظهار کرد که مذاکره تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا و حسن روحانی به درخواست روحانی انجام شده و 15 دقیقه طول کشیده است.

سوزان رایس در گفتگو با برنامه "جی‌پی‌اس" شبکه سی ان ان گفت: فکر می کنم بسیاری از مردم بدانند که ما در اوایل هفته تمایل خود را به دیدار مختصر غیر رسمی در زمان حضور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در نیویورک در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان دادیم. درحالیکه ما در قبال این مسئله موضعی باز داشتیم ایرانی ها نشان دادند که این مسئله برای آنها پیچیده است پس چنین دیداری صورت نگرفت. ولی امروز (جمعه به وقت آمریکا) در کمال تجعب از طرف آنها با ما تماس گرفته و اعلام شد که رئیس جمهور روحانی تمایل دارد درحالیکه می خواهد از نیویورک خارج شود از طریق تلفن با رئیس جمهور اوباما صحبت کند. ما هم توانستیم تماس بگیریم و دراین دیدار گفت وگویی سازنده انجام شد.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=169160

اینم چند مصداق از قرآن کریم برای کسانی که تعقل می‌کنند:

هَأَنتُمْ أُوْلَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَ لَا یُحِبُّونَکُمْ وَ تُؤْمِنُونَ بِالْکِتَابِ کلُّهِ وَ إِذَا لَقُوکُمْ قَالُواْ ءَامَنَّا وَ إِذَا خَلَوْاْ عَضُّواْ عَلَیْکُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ  قُلْ مُوتُواْ بِغَیْظِکُمْ  إِنَّ اللَّهَ عَلِیمُ  بِذَاتِ الصُّدُورِ(آل‌عمران:119)

إِن تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَ إِن تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُواْ بِهَا  وَ إِن تَصْبرُِواْ وَ تَتَّقُواْ لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیئًا  إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ محُیطٌ(همان:120)

هان، شما کسانى هستید که آنان را دوست دارید، و [حال آنکه‏] آنان شما را دوست ندارند، و شما به همه کتابها [ى خدا] ایمان دارید و چون با شما برخورد کنند مى‏گویند: «ایمان آوردیم.» و چون [با هم‏] خلوت کنند، از شدت خشم بر شما، سر انگشتان خود را مى‏گزند. بگو: «به خشم خود بمیرید» که خداوند به راز درون سینه‏ها داناست. (119)

اگر به شما خوشى رسد آنان را بد حال مى‏کند و اگر به شما گزندى رسد بدان شاد مى‏شوند و اگر صبر کنید و پرهیزگارى نمایید، نیرنگشان هیچ زیانى به شما نمى‏رساند یقیناً خداوند به آنچه مى‏کنند احاطه دارد. (120)

 

 


ارسال شده در توسط سادات